Nu J*vlar!

Jag måste göra det här nu och jag har gett mig f*an på det också! Det är bara tre månader kvar av skolan så visst skulle jag orka med att vrålplugga fram tills vi slutar! Det är över sen, jag kommer aldrig behöva bry mig om läxor och prov. Så nu tänker jag plugga stenhårt varje dag så jag slipper stressa sönder mig totalt dom sista veckorna. Det kommer vara så värt det!

Jag känner mig faktiskt taggad tilldet vilket är bra. men frågan är hur länge jag kommer ha den inställningen, ska försöka hålla glöden så länge jag kan. För tänk att vara färdig med allt och man kan åka till Alanya och bara njuta. Slippa oroa sig över den stress som vänar där hemma med att få allting klart i tid. Då kommer man knappast kunna njuta av resan och så vill jag inte ha det! Så nu är det bara sätta igång, när jag kommer hem från skolan ska jag sätta mig på en gång och plugga fram till klockan 9, sen ska jag träna. Så kommer mina dagar att se ut nu en tid framöver. Jag ska inte göra någonting annat, att umgås med mina vänner under veckan eller göra någonting annat är inte ens att tänka på! Hör du det Amanda!? Lova dig själv nu att du verkligen ska göra det här. Det du skriver nu är ingenting du bara säger att du ska göra utan du ska verkligen göra det!

Men självklart är det ingen lätt väg att gå, det kommer bli tufft, det kommer bli jobbig och det kommer komma dagar då jag känner att jag verkligen inte orkar fortsätta på det här viset. Men jag har den hjälp jag behöver, jag kommer lyssna på Tokio Hotel under den tid jag kommer plugga. Deras kusik kommer spelas nonstop varje dag. Deras musik kommer ge mig den styrka jag behöver för att orka fortsätta. Deras musik ger mig så otroligt mycket och dom ger mig energin till att fortsätta kämpa. Och nu när jag kommer få göra min efterlängtade tatuering som visar hur mycket dom betyder för mig kommer det göra mig ännu starkare. Det är inget jag tror, det är något jag vet. Men det är en annan historia ;)

Nu kör vi fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0