Du är som fastklistrad på min näthinna!

Får man verkligen ha sådana här knäppa fantasier om dig? Egentligen inte, men min hjärna kan tydligen inte låta bli att producera dom här fantasierna om dig som envisas med att spelas upp gång på gång i mitt huvud. Jag får verkligen inte tänka för mycket på dig. Ändå gör jag det. Ibland till och med omedvetetet. Men jag måste påpeka att det är verkligen inte samma tänk om dig som jag hade förut och det är inte lika känslomässigt ,vilket är bra. Jag måste bara klarlägga det för mig själv här.

Nu kommer fantasierna och tankarna upp om dig oftast när jag ska sova då man ligger och funderar på lite allt möjligt. Det känns som om jag har mycket lättare att somna efter att jag tänkt på dig. Jag är så lugn och känner mig tillfredsställd. Nu känner jag verkligen för att träffa dig. Men jag vet att det fortfarande är förtidigt, änu har jag inte läkt klart. Men att läka helt och hållet kommer jag heller inte göra, jag kommer fortfarande tycka om dig. För som sagt alla länkar till dig kommer inte vara brutna, det kommer alltid finnas någon kvar.


Den här bilden är tagen på Chicken Island när jag var i Thailand och jag gjorde detta hjärta menat för dig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0