IH Prolog Berlin- Min nyblivande skola

Jag kan fortfarande inte förstå att jag fick sommarjobb på Stora Enso! Jag kommer kunna gå min utbildning i Berlin som planerat! Det hängde verkligen på en skör tråd, om jag fått ett vanligt sommarjobb på ett cafe eller vad som helst hade mina framtidsplaner gått åt pipan. Eller, inte direkt åt pipan kanske men det hade definitivt tagit några extra år för mig att få ihop denna otroliga summa! Men nu kan jag vara helt säker på att jag kommer iväg och det känns heeelt underbart!

Gud vad jag längtar, jag vill flytta dit nu på en gång! Jag kommer lära mig så otroligt mycket när jag är där. Sen får jag hoppas av hela min kropp och själ att Tokio Hotel kommer ha en konsert i Tyskland under det halvår jag kommer vistas där. Det skulle vara helt fantastiskt att få se dom live på hemmaplan. Att få stå där med en massa andra tyska TH fans och känna det där magiska lyckoruset komma dånandes igenom kroppen som en gigantisk flodvåg vore guld värt för mig. Det skulle betyda så enormt mycket, en väldigt speciell känsla. Något så egendomligt att man inte riktigt kan sätta fingret på det. 

Tänk att dom har förändrat mig så mycket, både på in och utsidan. Det är jag stolt över! Att jag blivit till något bättre och starkare, det har jag bara dom att tacka för. Min relation till Tokio Hotel är så otroligt stark. Om det inte vore för dom hade jag aldrig ens tänkt tanken att flytta till Tyskland för att fördjupa mig i deras språk. Nej, aldrig....

Från början hade jag tänkt skriva om hur otroligt tokglad jag är som fått jobb på Stora Enso vilket resulterar till att jag kan flytta till Berlin och studera tyska ...Men ser nu att jag förmestadels skrivit om Tokio Hotel. Haha aja bättre lycka nästa gång! Får skriva av mig riktigt oredntligt om TH någon kväll då dom verkligen belastar mig med tankar och känslor. För det är då jag skriver riktigt bra har jag märkt. 
Om 1 vecka och två dagar ska jag göra min försenade tatuering. Jisses det måste jag också skriva om, haha. 
Natti nu Amanda!
 
Åh jag vill flytta nu nu nuuu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0