4 Mars 2010 <3

Det har redan gått ett år sen vi köade utanför globen i 12 timmar i dom kalla minusgraderna för att äntligen se Tokio Hotel Live.  Att jag har sett dom stå och spela mitt framför näsan på mig är fortfarande helt overkligt för mig! Att få se sina idoler är väldigt speciellt. I två år har jag suttit och tittat på hundratals videos på youtube, aldrig har jag fått nog. Ett tag hade jag fundingar över om dom verkligen fanns på riktigt. En knäpp tanke men för mig har dom varit "overkliga" fram till nu, nu har jag sett dom i verkligheten. Nu vet jag att dom existerar. Men ändå kan jag inte fatta, jag har faktiskt sett dom. Så länge som jag väntat, så länge som jag längtat och nu har det redan gått ett år sen konserten ägde rum. 
Måste skriva in ett till inlägg som är mer invecklat om mina tankar och känslor för just nu känns det som om jag börjar få lite skrivkramp.  

Tokio Hotel 4 mars 2010 <3

 








 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0