Good Day

Jag lyckades förträffligt bra på svenska nationella muntligt idag. Jag är riktigt nöjd. Där fick hon så hon teg, jag kan! Mer än vad hon tror! Usch vad jag ogillar henne!

Åh varför sitter jag här?? Jag behöver plugga, har både naturkunskap och geografi prov nu på torsdag! Amanda jag uppmanar dig till att stänga av datorn och göra det du ska nu omedelbums! Dreggla framför datorn kan du göra hur mycket du vill när du är klar med detta! Tänk på din tatuering, det är nu på fredag! Så gör det du ska nu så kan du känna dig nöjd efteråt! Så stick nu va!!!





En liten del ur mitt muntliga tal, det kändes riktigt bra!

Deras kroppsspråk på scenen säger också väldigt mycket, om dm är osäkra, avslappnade eller om de utstrålar glädje och självsäkerhet. När Bill sjunger uttrycker han sig med mycket rörelser, han använder hela sin kropp till att uttrycka vad han känner när han sjunger sina låtar. Det är många som är fascinerade över hans sätt att uttrycka sig på scenen.


Med enkla små gester får Bill den enorma folkmassan att göra precis som han vill, om han sträcker upp händerna gör alla lika dant, om han sätter handen mot örat får han alla att skrika som tokiga. I slutet av konserten så går alltid trummisen Gustav fram till rampljuset och böjer sig ner med händerna hängandes ner mot golvet. Alla förstår då att det är dags för vågen och gör sig redo för att följa med Gustavs rörelser.


Jag har en väldigt stark relation till det här bandet då de har förändrat mig, mitt sätt att tänka, mitt sätt att vara och se på saker. Framförallt har de hjälpt mig att bli starkare som person, jag ger mig inte lika lätt i vissa situationer och jag har blivit bättre på att säga ifrån. Jag vågar gå in i situationer jag aldrig trott jag skulle våga göra innan.
Det är få som förstår hur starkt anknuten jag är till Tokio Hotel, man måste vara med och uppleva det själv för att förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0