Kan det bli sämre??

Jag har glömt hur jobbigt det är att vara så här förkyld. Det är tammesjutton inte lätt, det är riktigt jobbigt! Var riktigt länge sen jag var så här sjuk!
Som max har jag fått sova i 3 timmar den här natten och nu är klockan halv 5 på morgonen och jag kan inte somna om. Blev dålig igår kväll och nu under natten har försyldningen slagit till ordentligt! Det värker i varenda kroppsdel och jag kan inte ligga still för länge, måste vrida och vända på mig hela tiden. Sen så är jag riktigt febervarm, men så fort någon kroppsdel hamnar utanför täcket börjar jag frysa! Och näsan är ett riktigt besvär, helt söndersnyten och nu är den helt igentäppt, nässprayen är där nere och orkar inte går ner för att hämta den. Dels för det känns som om jag har bly i huvudet när jag reser mig och sen kan jag inte tända någon lampa för då kan jag knappt se och mitt huvud värker ännu mer.
Livet är inte så lätt alla gånger! Och som gräddet på moset ska jag göra två prov imorgon som jag har tokpluggat till hela veckan. Jag kände mig riktigt taggad att göra dom men nu känns det helt omöjligt att få fram en enda vettig tanke. Hur sjutton ska jag klara göra två prov direkt efter varandra nu på morgonen!? Jag får nog ta en rejäl överdos med ipren och alvedon med c-vitamin!

Usch varken jag eller Therese har bil den här morgonen så alla mina krafter kommer ju gå åt till att ta mig till skjolan först och främst. Sen kommer väl musten gått ur mig helt när det är dags för prov!
Nej usch den kunbde varit en bättre dag! =(

Krya på dig Amand4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0