Sol = Glad

Tänk vad solen gör mycket, den har en stor betydelse för mig! Jag blir så otroligt mycket gladare och piggare när det är soligt ute! Jag ser allt så positivt och får en så härlig energi. Jag undrar om jag överhuvudtaget skulle ha någon dålig dag om solen skulle skina över en klarblå himmel vareviga dag. Jag tror inte det. Jag och Therese var nyss ner på stan och tog en glass. Vi satte oss utanför Ica på en bänk som stod i lä och man kände verkligen hur varmt det blev innanför jackan och halsduken. Underbart! Vi njöt verkligen. Folk som paserade log brett när dom fick syn på oss, en man kommenterade i förbifarten "ja nu är det vår tjejer." Jaa det är det, sa vi och skratta.
Nu känner jag mig så himmla glad och är full av energi, det känns inte alls lika motigt att sätta sig och plugga nu faktiskt som det brukar. Tack underbara sol som värmer när man fryser, som gör mig till en gladare människa, som alltid ler tillbaka när du gör det och som alltid får en att se lite ljusare på tillvaron trots att det bara är mörker man ser. Tack, you made my day!

Smile and the world will smile back at you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0