Natt svammel

Nu sitter jag här ännu en gång mitt i natten och har inte lagt mig än! Amanda lägg ner nu för sjutton, vad är det som flugit i dig? Gå och lägg dig omedelbums! Du är en vuxen människa och måste kunna styra dina vanor på egen hand. Men icke, här sitter hon olydig som en liten 13 åring och har inte en tanke på att hoppa i säng. Hah jisses vilket svamel! Hoho!? Åh nu känner jag att jag är riktigt hungrig också, vad jobbigt "/  Men okej, kom till nått vettigt att skriva om nu Amanda som du har glädje av att läsa senare. Det här duger absolut inte. Ja vad kan jag tänkas skriva om, jo min garderob!
Det hänger en massa kläder på min dörr för att det är fullt i min garderob! Jag behöver en större garderob, eller rättare sagt en "extra garderob" att hänga in resten av kläderna i. Nu är det inte så att jag har någon jätte garderob, min är faktiskt väldigt liten. Julias är lagom stor, men hennes är till och med halvtom. Jag har kollat igenom mina kläder en snabbis. Jag kanske använder 70% av allt de som hänger där inne. Rätt okej ändå men jag borde ta bort allt det som jag inte använder! Det jag använder väldigt mycket och HAR väldigt mycket av är kavajer och jackor av alla olika slag. Sen älskar jag blusar med volanger och spetsar. Det tycker jag är väldigt sött och gulligt. Sen har vi en och annan stickad tröja, inte många men några. Jag har mest sommarkläder faktiskt, så när det blir vinter fryser jag oftast då jag nästan bara har kortärmat och tunna blusar i garderoben. Måste köpa lite mer långärmat, fler polotröjor och stickat!

Sen skulle jag behöva en garderob för alla mina väskor, dom ligger allihopa i en hög på golvet vilket inte ser så speciellt snyggt ut. Måste köpa en låda som jag kan ha dom i och skjuta in under sängen. Väldigt praktiskt faktiskt! Nu när jag kollar på min säng ser den väldigt inbjudande ut. Ser skönt ut att få krypa ner där. Borde nog göra det för klockan är kvart över två.

Jag kan inte låta bli att tänka på dig om kvällarna, attans! Måste försöka komma över det där. Du finns inte lika ofta i mina tankar om dagarna vilket jag tycker känns bra men på kvällarna går det inte låta bli att tänka på dig. Tyvärr är mitt psyke inte tillräckligt starkt än för att övervinna dig än, hah eller hur man ska uttrycka det.
God natt nu Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0