Nu och för alltid

Vad den här tatueringen betyder för mig går inte ens att beskriva med ord, för det skulle inte räcka till att uttrycka vad jag känner. Det känns helt ofattbart att den verkligen sitter där, jag måste kolla flera gånger om för att försäkra mig om att den verkligen finns där!

Den kommer sitta där för resten av mitt liv, påminna mig om min ungdom. För tatueringen är faktiskt som ett kapitel ur min ungdomshistoria. Ett viktigt kapitel som kom till att förändra mig och min livsstil.  

Många har varnat mig för att jag kanske kommer ångra mig om några år då jag inte gillar Tokio Hotel längre. Ångra tatueringen kommer jag definitivt inte göra, men det kommer komma en dag då jag inte har ett lika stort intresse för Tokio Hotlel som jag har nu. Men min kärlek till dom kommer aldrig dö ut helt och hållet, dom har satt sina spår och kommer alltid finnas kvar i mig.
Deras musik har förändradrat mig, mitt sätt att tänka, mitt sätt att vara och se på saker. Framförallt har de hjälpt mig att bli starkare som person, jag ger mig inte lika lätt i vissa situationer och jag har blivit bättre på att säga ifrån. Jag står upp för mig själv och vågar göra saker jag aldrig trodde jag skulle våga innan. Dom har givit mig så otroligt mycket och det jag är så tacksam för!
Det ligger en fin historia bakom till att jag gjorde den och jag är så stolt!


För mig är Tokio Hotel så mycket mer än bara ett band....


Tokio Hotel hat mein Leben verändert - Tokio Hotel har förändrat mitt liv 8/4 -11




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0