Dagens problem

Jag börjar om 20 min och här sitter jag. Amanda har fått en black out för hon fattar inte att hon har bråttom! Och det kommer säkert ta mer än 30 min att gå till skolan för det är vääärldens isgata + lite duggregn på det! ARG ARG AAAARG!!!!! Det är bara förnamnet, och hungrig är jag också! Som grädde på moset har jag geografi prov andra lektionen, så jag måste pallra mig till skolan på någe vis. Jag har väl inget annat val, jag får gå...Eller ska man ringa en taxi och slösa bort 70 spänn?? Åh nu blev jag bajsnödig också! Får väl tänka ut en plan medans jag sitter och trycker ut den där j*vla  b*jskorven!!!!
Du får ha en bedårande dag Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0