En väldigt betydelsefull dröm

Den dröm jag hade i natt betydde väldigt mycket för mig. Jag känner sån ro i hela kroppen. Jag känner mig till och med mjuk som om någon kokat mig tillsammans med spagetti.


Jag hade åkt ner för att hälsa på dig, vi sitter och pratar när det helt plötsligt kommer in en tjej i rummet som du blir glad över att se. Nu förstår jag att det är henne som du har känslor för. Vi sitter och pratar. Med ditt kropps språk och hur du pratade till mig visade väldigt tydligt hur du kände. Jag kände mig otroligt omtyckt av dig. En skön känsla.


Desto mer jag sitter och funderar över hur drömmen var och hur det kändes så tror jag att det var just det där som var budskapet till mig.
Nu det känns som om jag förstår mer än någonsin och att all ångest och besvikelse försvunnit ur mig. Nu är det som om jag kan släppa den där oron som legat och gnagt långt inom mig. Det känns som att nu jag vet vad du känner och det gör det lättare för mig att gå vidare. Du har känslor för en annan vilket du har visat för mig nu, men att jag faktiskt fortfarande finns kvar.


Jag tror verkligen på drömmar, dom ska man ta till sig och lyssna på, känna efter. Dom kan komma med ett väldigt bra budskap vissa gånger.

För mig är du speciell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0