Du är speciell

Skulle jag kunna beskriva dig med ett enda ord? Nästan omöjligt, men om jag var tvungen att välja ett så skulle det nog vara speciell. För det är du. För mig är du den där stjärnan på himmlen som lyser lite starkare än alla andra. Jag har aldrig någonsin sett på en person så som jag ser på dig. Aldrig sett så djupt in i någon, aldrig kännt den där märkliga känslan. Jag har aldrig upplevt det för någon annan.

Jag betraktar dig som en väldigt varm och omtänksam person som lägger märke till det där lilla extra som ingen annan gör. Du är så otroligt omtänksam och hjälpsam av dig. Du har lätt för att se om någon i din omgivning mår dåligt. Du är den som tröstar och stöttar när det behövs. Du har ett hjärta av guld! Ditt sätt och din personlighet är så otroligt ödmjuk. Du är en så fin männsika. Jag har ingen aning om jag kommer stöta på en en person igen i mitt liv som jag ser det där speciella i.  

Det jag ser hos dig vet jag inte om det är någon annan som ser. Men jag hoppas att den person du bestämmer dig för att dela din framtid med kommer att se där speciella i dig som jag ser och uppskatta det lika mycket som jag gör. Den som kommer få spendera sitt liv med dig kommer få något väldigt fint.

Jag är lyckligt lottad som hade turen att träffa dig. Få uppleva den där känslan att vara omtyckt av dig och det är just det som betyder enormt mycket för mig. Att du och jag en gång hade samma känslor för varandra. Jag ska inte sitta här och funder över hur det kunde varit mellan oss, jag ska tänka på det vi hade tillsammans och hur speciellt det kändes för mig. Hur fint det var.

Du har satt dina spår och dom kommer alltid finnas kvar där. Du finns kvar i mig.
För världen är du bara någon, men för mig är du hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0