Fuck this day!

Dagar som dom här önskar jag att jag aldrig klivit upp ur sängen. Jag skull legat kvar där under täcket och bara sovit bort hela jäkla skit dagen. Det var knappast värt att gå upp och få ta all den skit jag råkat ut för idag. Sånna dagar som dom här klarar jag mig absolut utan. Kanske till och med skulle leva längre om jag slapp den här skiten som vissa dagar i livet har att bjuda på! FY FAN!
Vill jag ens skriva ner allt som hände idag?? Neej jag vill inte bli påmind om vilken helvetes skit dag jag haft! Så jag skiter helt enkelt att skriva det. Jag vill bara få ut min ilska jag har inom mig. Det känns förjävligt att vara så här förbannat arg! Det kräver en hel del energi, jag tror att dom som är väldigt arga väldigt ofta har en kortare livstid. Dom sätter en stor press på hjärtat och jag tror knappast deras själ mår bra av att känna ilska hela tiden.

Jag tänker bädda ner mig i sängen och sova bort resten av dagen så slipper jag befinna mig i dom här ilskna tankarna. När man sover så kan man komma bort från allf för en stund. Man kommer till en annan värld. Dit vill jag just nu, bort bort härifrån. Jag vill tillbaka till drömen jag hade inatt, den som fick mig att vakna upp p å strålande humör. Jag vill få uppleva den igen, få känna den där känslan igen.

Man måste ha sina dåliga dagar för att kunna uppskatta dom som är bra

Schrei so laut du kannst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0