Jag och min systers olika klädstilar

Jag och min syster har helt olika stil vilket jag tycker är väldigt kul! Hon gillar när byxorna sitter slappt, chinos är hennes favorit byxor. Hon köper alltid stora stickade tröjor i helst grått eller marinblått med polokragar eller med knappar upp till halsen. Det roliga är att kläderna hon köper kommer från herr avdelningen på h&m, där hittar hon alltid det hon söker efter. Julia brukar alltid locka sitt hår och ruffsa till det lite och låta det falla snyggt i en sidbena, hon brukar se riktigt tuff ut efter att hon fixat till sig på morgonen. Julia har en väldigt tuff stil, en lite "killig" stil som hon gör till sin egen. Det gillar jag, det smärks uatt hon hittat "sin stil" när jag gick i åttan hade jag definitivt inte gjort det!

Jag däremot gillar när kläderna sitter tajt. Jag trivs bäst i jeans byxor som sitter tajt, jag har aldrig tillexempel kommit i mjukisbyxor till skolan. Det skulle inte kännas bekvämt, det är inte min stil överhuvudtaget. Men hemma kan jag absolut tycka det är skönt att gå i lite softare byxor ;) Jag gillar när alla mina kläder sitter tajt, jag gillar blusar ock kavajer/ jackor, mamma tycker jag har alldeles för mycket av dom. Jag skulle tippa på att jag har en 10 st jackor och kavajer i garderoben. Haha borde köpa lite fler stickade tröjor till vinern istället. Håret har jag ofta uppsatt i hästsvans så det går lätt att fixa och ser väldigt stilrent ut. Jag är väldigt mycket för smycken med vita pärlor, tycker det är så otroligt snyggt! Haha Julia är inte lika intresserad av smycken så hon brukar köra med ett svart läderband lindat runt handleden ;)

Så visst skiljer våra stilar oss åt en del, tycker det är kul när vi står bredvid varandra i spegeln och ska räta till något och ser hur olika vi är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0