Byxorna!

I helgen ska jag:
- Plugga ekonomi
- Skriva klart EN recension om 1000 sidor
- Göra klart den där j*kla telefonkursen

Så det är tveksamt om jag tänker ta mig ut ikväll, men det är ju trots allt studentfest men temat är väl lite halv tråkigt. Sport! Då slösar jag hellre pengar på något annat. Jag har verkligen fastnat för ett par super snygga byxor från Lindex!
Tänk att ha på sig dom till våren med en snygg kavaj till och mina Tommy Hilfiger skor med uppsatt hår och solbrillor. Åh jag vill ha vår nu, våren är en riktig njutnings årstid! Solen börjar värma, man kan gå lättklädd, sätta sig på en bänk och äta glass, ta mysiga promenader längs älven och kanske upptäcka någon tussilago i diket och dra in den där härliga vårluften i lungorna så djupt att man nästan känner sig lite vimmelkantig. 
Och just dom där första vårkänslorna man får, är det inte helt underbart!? Nej nu får snön gärna smällta bort!

Nu jäklar ska jag plugga filosofi!

Byxorna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0