Bort härifrån

Jag vill bara lägga mig i sängen under täcket och sova, sova bort från tiden. Långt långt bort dit där jag inte behöver bry mig om någonting. Där tid inte har någon betydelse, bort till den plats där allting bara står still och man bara "är". Så känner jag just nu, jag vill bara bort från allt. Jag känner mig tom. Som ett skal. Det finns ingenting som gör mig tillfreds. Jag vill inte ens se på en film.

Hur kan man känna sig såhär? Jag får väl tända lite ljus och kura ihop mig här i soffan under en filt, lyssna lite på Tokio Hotel och läsa igenom mina positiva listor och läsa lite ur Egoboost. Försöka samla ihop mig lite för just nu känns det som om jag slitits i bitar. Jag måste försöka pussla ihop mig igen.


Min "laga dig själv" lista
- Köp ditt favoritgodis
- Kolla på en bra film
- Läs en bra bok
- Tänd många ljus, gör rummet mysigt
- Lyssna på Tokio Hotel
- Gör bara saker du har lust att göra
- Ta en varm dusch
- Läs dina positiva listor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0