Om någonting?

Borde skriva om Herve men jag orkar inte. Får ta det då jag då jag verkligen känner för att skriva om det. För just nu är allt bara så rörigt och jag orkar inte plocka fram dom tankar, åsikter och diskussioner jag har om Herves utvisning. Kanske får bli ikväll.

Sen det där med att jag skulle skriva en positiv lista varje dag har inte heller blivit av, har antingen glömt eller inte haft tid till det. Men nu ska jag göra det när jag väl sitter här. Och det där jag skrev om sist, att man verkligen ska se till att ta vara på det man har och glädjas åt det....Det har hänt saker o ting som verkligen pekar på det och som säger mig att jag ska lägga manken till, verkligen tänka öööver det!

Positiva Listan
- Fint väder
- Hade en intressant lektion på soms om herve
- Känner mig nöjd över dagen
- Har roliga saker inplanerade att se fram emot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0